Paket älskarn!

Jag har alltid varit lite anti till att handla hem grejer från internet, men efter lite "rea endast vid internet handling" har jag nu upptäckt hur kul det är när man får ett sms, springer ner till posten och hämtar paket, hem för att snabbt som attan bryta upp förpackningen och testa känna och titta på det nyinköpta!
Låt mig presentera mina nya polare:

Via Buzzador fick jag chansen att handla hårstyling verktyg från dessa grabbar till ett sjukt bra pris! Nu har dom kommit och jag har beskådat mina nya leksaker länge och väl, nu är det upp till bevis om de fungerar bra på mitt ruffs.

 








Annars står städning och tvättning på schemat idag. pjhu.. ikväll blir de rallykurs i Östhammar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback