RL kursavslut

Igår var det kuravslut på Rallylydnaden. Återigen har det varit super kul att vara hjälpinstruktör på Tinas Kurser. Lärorikt och en massa underbara skrattattacker! Ploytävling fick bli kursens avslut. Bäst tid vann. Prisutdelning, diplom. Super duktiga har dom varit! Om inte det vore nog så fick jag och Tina varsin choklad ask!! (Ni som känner mig vet att jag är svag för choklad, blommor och gosedjur- den som ger mig något sådant lever länge kvar i mitt minne!)

Hundbur införskaffades igår. En jätte stor! Freja får lätt plats. Kanske tom Leona samtidigt. Spårlina handlade vi på oss också. Idag blir det jobb in Uppsala. Innan dess ska jag hinna med en långtur med djuren och en sväg in på Arken Zoo för att köpa ett hundhalsband!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback