Today´s the day.

Idag är dagen då jag ska återblicka till mina år som student. Dagen ska med andra ord handla om Nudlar, massor med nudlar. Är jag nervös? - Lite. Jag ska dema Nudlar, 2dagar nu och sen 2dagar i slutet av månaden. Spännande att stå själv! Sist jag Demade lärde jag känna sofia som demade samtidigt som jag. Nu ska jag då alltså stå där själv, eller ja.. själv kanske var att ta i ;) Hoppas på massor av människor som vill smaka!

Helgen har varit underbar, syrran och Jocke kom hit. Alkohol, god mat, spel, hundpromenader, skratt.. en ganska bra helg med andra ord. Det som var mindre bra, som ni säkerligen märkte med mitt tidigare inlägg är att jag och Elisa hamnat på tvären med varandra. Jag har insett min brist men dock inte hon vilket kan röra till det. nåväl, vi har ju varit väldigt bra vänner och det är bara att ta sig i kragen och lösa det.. om det nu är det jag vill, det vet jag inte än.

Att ha en nära vän är ungefär som att ha en pojkvän, man måste vara ifrån varandra också ibland. Ge varandra utrymme, och respektera varandra för att man är olika individer.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback