den svarta och den brunsvarta.

Dagen har bestått av jobb för min del och eftersom jag är så förbaskad morgonpigg (?) blev det bara en snabb avrastning för hundarna på morgon kvisten. Kom hem igen strax efter 13 ovh begav mig iväg till Aspo för att låta lillan få springa av sig lite. Super skönt att kunna ha henne lös lite. tänkte att jag ska kunna ha henne lös på cykelvägen nästa vecka.. så träna träna träna ! 
Hon sköter sig iaf fint. Filtträning nu på kvällen med godaste märgbenet och Leona kurerar sig i vardagsrummet med ajaj tassen och tröstäter märgben hon med. Svårt att få henne att ta det lugnt när hon endast kan göra allt i 110! Super svårt.. men snittet i trampdynan är nog läkt på bara någon dag om hon tar det lite piano.
 
 
Min svarta buse i det härliga höstvädret. Nu ska vi bege oss ut på promenad med hundgänget i byn.. undra hur många det blir ikväll.. längesen vi gick med nu och sist var det ca 35st hundar och ägare. Hoppas lillfräsan sköter sig. Leona får stanna hemma och vakta tv´n
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback