Förbannad!

Blir så jäkla less på alla nötter som ihärdigt ringer till MIG och försöker sälja grejer. Försöker få mig att byta elbolag, bredband osv.. allt försöker dom med! Nästa gång dom ringer ska jag börja samtalet med ett illvrål och be dom fara och flyga. Det är för det första inte jag som står på lägenheten, och heller inte på el, telia, eller någon jävla räkning som tillhör boendet.. så varför ringer ni mig för????
 
Vill inte vara otrevlig mot dom men jag börjar verkligen tröttna stenhårt! Fuck you fuckers!
 
Kommentarer
Pernilla säger:

Rikard får alltid svara när det är något konstigt nummer som ringer. Jag har så svårt för att säga nej men han är proffs på det ;)

2012-11-18 | 17:33:24
Bloggadress: http://xpernillax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback