Tjenare!

Fruktansvärt bra humör på mig idag.. fattar inte. Helgen tillbringade jag och Freja i sthlm på instruktörsutbildning. Galet intressant och lärorik utildning, Freja fick göra lite övningar igår och jag fick genast mycket mer "måsten" att träna med henne.. tex. att vara bunden "då kommer den högljudda schäfern fram" sen fick hon vara med i lokalen där det befann sig 4andra hundar och Freja låg lugnt på sin avslappningsfilt och mumsade märgben.. utan gotta hade hon nog inte varit så lugn ;) hihi Leona tillbringade helgen i garaget med Husse.. gött tyckte nog hon men skymtade ändå en viss glädje när vi kom hem!  En helg full med hundsnack sitter som en smäck och idag har hundarna knappt fått någontid alls.. *dumma jag* Får bli ett kort lydnadspass med lillan innan läggdags iaf.. annars kommer hon hata mig resten av veckan.
Onsdag är det kurs och sen i helgen beger vi oss till Göteborg, utan hundar. Bara Han och Jag ♥
Kommentarer
Hanna säger:

Mysiiigt ni ska ha :)

2012-11-20 | 07:28:41
Bloggadress: http://hijateja.blogg.se
Pernilla säger:

Hör av er om ni vill ses någonting. Förstår dock om ni vill ha en helg enbart med varandra :P
Vi ska vara barnvakt åt två små busfrön hela helgen så blir tyvärr inget partaj eller så.
Pernilla

2012-11-20 | 19:33:48
Bloggadress: http://www.xpernillax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback