lång och tråkig.

Det här ha nog varit den längsta och tråkigaste månaden i hela mitt liv, njaa iaf på väldigt länge. Längtat som en tok till den 27 när de intjänade kulorna rullar in på kontot och snabbt ut igen för att bytas ut som kurs avgifter, hundaktiviteter, Födeldedags presenter och lite myspys.
 
Mycket hunderier är på gång nu i höst. Så mycket att jag knappt vet hur och när jag ska hinna jobba. Men.. vad gör det ;)
Fredag och lördag tillbringade jag på TierpArena, serverade hungriga människor och på lördagen tävlade faktiskt självaste Prinsen! Mitt från VIP terrassen såg jag hur galenpannona där nere tröck plattan i botten och körde som rena rama idioter. Shit vad det går undan!!! Trevliga jobbpass med härliga människor. Igår kväll kom Linda och Mange hit på middag och gódricka. Länge och väl höll vi igång och jag dunkade inte huvudet i kudden förens strax efter 04! Dagens har alltså bestått av sömn, seghet. Kebab, cola och soffhäng!
I morgon är det dags att ta sig tillbaka till verkligheten igen..
Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! säger:

oh gott med kebab och härligt med soffhäng ^^

2012-09-18 | 12:00:47
Bloggadress: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback