lets face it.

Jag har en schäfer. Jo jag är nästan helt säker faktiskt. Hon ser både ut som en schäfer och är näst in till omöjlig att trötta ut.. näst in till!!!
Igår träffade jag världens mysigaste rottispojk. Hans ögon säger verkligen mer än tusen ord och man vill inget annat än att suga tag i hans hängande läppar och pussa på honom! Nåväl.. märktes ganska tydligt att grabben var inne i en prövotid och gjorde allt för att irritera matte. Utfall är lite hårt att säga eftersom har mer eller mindre larma att det kom något (skallade) Men kroppshållningen var mjuk och svansen lätt viftande. Däremot har han en rejäl bunke krut att göra av med varje dag och jag talade fint om för henne att om hon inte säger till honom att sluta med dom där dumheterna nu.. så kommer det troligen bli att han fortsätter och att problemet eskalerar. 
Nu till mina egna byrackor. Vi hade mysstund igår. Jag och Leona låg och kramades på hallgolvet.. sjukt mysigt. Älskar när hon borrar in sitt huvud och inte vill att jag ska sluta. Min tjocka mysiga vovve! Freja fick massage i vardagsrummet vilket hon slocknar till direkt. Sen var det bara att ge upp när man hör att hon börjar snarka.. Inte kan man tro att hon har svårt att hålla sig vaken heller.
 
Idag var det premiär för Cykel + Freja. Nervös matte.. yes! Men någongång måste ju vara den första så jag hoppade bara upp och drog iväg och Freja följde snällt efter. Brydde sig inte alls om cykeln och sprang på lagom avstånd lagomsnabbt. Svängarna... dom måste vi jobba på.. men resultatet är iaf en sovande schäfer en trött matte och en nöjd Leona ;) haha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback