Påtok för trött..

..För att sitta här.
 
Dagen har rullat på fint. Blev en fika hos MArion som har två hundar som är släkt med Freja. Massa hundprat och Freja fick buda av sig med hennes 6månaders Diva. Med en trött schäfer flicka begav jag mig hemmåt för att städa och äta en lunchig middag. Mätt och belåten ut till bilen mot granngården för att utnyttja deras erbjudande på 25kr/kg hundgodis. Fick med mig massor för bara 19kr! (tänk om det vore så för människogodis) Ut till klubben för att köra slut på hundarna igen och för att snacka en massa gojja med härligt hundfolk!
 
Raderade precis alla mail från Inkorgen mett dumma flarn... trodde jag var i "borttagna"mappen. Kom på det när inkorgen var tom. Som tur är sa Hanna att det bara är att lägga över som igen från borttagna till inkorgon. Tänk vad dum man känner sig när man inte kommer på det själv ;) Nu ska jag nog sova!! hahah
 
Perfekt dag. Nu ska jag ladda om för jobb i morgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback