utedag.

Förvänta er inga bilder från idag. Kameran har varit det sista jag tänkt på när jag konkat på agility hinder. Skottat fram Tinas bil från parkeringen, puttat fram ACs bil från parkeringen.. suttit och myst i solen medan mötet hölls och sen blev det äntligen lite hund bus med Freja och fina Nitrox. Dom leker så fint.. underbart att hon hittat en så fin grabb. Sjukt synd att han har C-höfter annars hade han varit en kanon hane för henne..
Parkeringen är iaf numera plogad.. tur att det finns många bönder i krokarna som man kan ringa och få en hjälpande hand!
 
Nu 'är jag åter på hemmaplan och nöjd med allt jag hunnit med idag, plus att jag kört runt på ett släp vilket inte alls var så svårt som jag först trodde! Trött i kropp och knopp.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback