Dagens alla måsten...

Idag är mitt största och främsta "måste verkligen göra" söka jobb. Bygga en säker framtid.. det låter som att det borde gå först.. Men som vanligt finns det saker som är myyyket foligare att göra..
 
 
Lydnad och spårträning med Jenni och Draken. Hon som bannar oss rejält när vi gör fel.. men lyfter oss upp till skyarna när vi gör rätt. Jag är så stolt över min svarta lilla fis. Och jag är så stolt över att ha en sån fin vän som Jenni som motiverar mig och sprakar mig i häcken ;)
En lång och varm promenad med dom gamla hönorna blev det sen.. så nu har jag placerat mig vid datorn.. i färd med att söka jobb.. jag ska "bara" äta lite lunch först ;)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback