Sommartider!

Det märks väl ganska tydligt att denna sommaren bjudit på många riktiga kanon dagar, med vädret på topp! De dagar jag inte jobbat har tillbringats med mina älskade. Jag kommer inte bjuda på några bilder nu, eftersom mobilen helt enkelt inte vill dela med sig av fotoflödet så får ni i stället fantisera om hur bra vi haft det så tar vi bilderna en annan gång.
 
Idag åkte jag in till Stora staden för att möta upp pappa och hämta Cindy som kommer vara hos oss några dagar medan pappa åker neråt i landet igen. Tänk vad tid det tar innan allt är klart efter en bortgång. Helt sjukt. Saknaden är fortfarande enorm och då och då drar tankarna iväg och jag vill minnas hur det var när han fanns hos oss. Tänk om man fick en sista chans att träffa de som vandrat vidare, en sista chans att säga dom där orden man aldrig fick sagt.  Men å andra sidan.. vad skulle det spelat för roll.
 
En sväng till skogen för att leta svamp med hundarna där vi kammade hem noll. Får vänta till i höst när det regnat lite så hoppas vi på tur då istället. En städad bil och trötta hundar fick jag med mig hem och nu ska jag återgå till jobb sökandet.. tjoho.
 
 
Lite badbilder måste man väl ändå bjuda på. Snodde dom från Elisa! ;)
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback