Good shoes will save me!

Huset blir bara mer och mer ett hem. Varje möbel och annat småkrafs börjar hitta sitt rätta ställe och vi boar in oss. Julpyntet är uppe och just nu i skrivande stund faller snön som ett varmt täcke över hela omgivningen.
Skotta kommer nu bli ett faktum om mornarna, funderar på hur jag ska få iväg bilen i morgon till tåget gnager i huvudet.
Tidig morgon låter det som!!
Mitt i allt detta slog det mig tidigare idag att jag helt glömt köpa vinterdojor!!! Så raggsockor och gummistövlar blev outfiten när jag skottade nu ikväll.. bor man på landet så gör man ;-)

Imorgon om bilen går att hitta bär det av till Hanna efter jobbet. Stora sthlm står på schemat och pengar kommer att flyga!
Kommentarer
Hanna säger:

Wiiee!! Skynda skynda!! :))

2013-12-07 | 09:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback