Glöm aldrig hur lycklig hon gör dig.

små fina ord kan betyda så himla mycket.
 
Känner mig väldigt känslosam den här veckan. Alla känslor jag har går ut med 100% Vilket gör att jag är antingen eller. Idag är dagens ord lycka. Lycka att kunna promenera hundarna, utan koppel 1,5timme och bara känna lugnet. Schäfern lyssnar, och gamlingen sitte inte fast i godisfickan. Solens strålar som fyller mig med energi från topp till tå. Ett lika härligt samtal som vanligt med min fina Hanna. Så olika, men ändå så lika. Handla hem fina, våriga saker från staden. Skratta åt att man har den smuttsigaste bilen i hela Uppland. Kommer hem till ett brev som får mig att undra vad hon nu hittat på för bus. Fröken A. Bergström från Örebro. En tjej som får mig att le trotts tunga dagar. En tjej som får mig att inse hur en bra vän är.
 
 
I ett brunt kuvert låg den här bilden med ett post-it-hjärta där det stod "glöm aldrig hur lycklig hon gör dig" Jag blir så rörd. Tack snälla fina Anna. Jag kommer aldrig glömma. Aldrig glömma hur lycklig mina hundar gör mig. Hur de förgyller varje dag av mitt liv. Och hur lycklig mina vänner gör mig. Känner mig väldigt lyckligt lottad över att ha så fina vänner. Tack! ♥
 
Kommentarer
Anna säger:

Hihi.. Tycker om att hitta på bus :) Glad att det uppskattas. För när ni alla bor så långt bor så måste jag ju hitta på nå som kan förgylla era dagar ändå.. Saknar er helt enkelt <3

2013-02-02 | 11:24:20
Bloggadress: http://annispannis.se
Pernilla säger:

Vad gulligt! :)

2013-02-03 | 21:40:21
Bloggadress: http://www.xpernillax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback