Damma av bloggen lite.

Mycket har hänt sedan föregående inlägg.. Livet känns grymt bra just för tillfället och jag hoppas verkligen det håller sig så här ett tag nu iaf :)
Nya jobbet är kanon, trivs som fisken i vattnet. Mycket nytt att lära sig och huvudet känns som en tung sten när jag kommer hem. Men jag är sjukt taggad på det nya nu. Hundarna får mindre tid de dagar jag jobbar och tyvärr har de inte skött sig något vidare bra med hundvakten jag har till dom. Hundarna har dragit runt på henne (fastän hon går med dem en och en!!) Nåväl.. vi får hoppas att dom sköter sig nästa vecka så dom inte skrämmer bort henne.
 
Fullrulle med hundarna när jag är ledig. Försöker aktivera dom så att dom ska vara någorlunda nöjda de dagar det blir mindre. Långpromenad på morgonen innan jobbet är något helt nytt för mig.. men det känns riktigt bra även det :)
Igår var Linda här och myste med oss.. Blev en promenad med Leona. Lös och ledigt sprang hon runt så att snön yrde runt henne.. full av liv och lycka ♥ Freja fick en tur i Herrgårdsparken innan Linda kom, vilket gjorde susen.. men det där med inkallningen driver mig till vansinne!!! Nu kommer kennelpappa och kennelmamma få städa upp rejält efter mig :P 
Linda var som sagt här och vi hade en kanon dag. Fika på konditoriet och sen när Martin kom hem serverade han oss vin :) Idag var jag iväg på utbildning med klubben och Ska snart iväg på lite personalaktivitet med nya jobbet!
 
Tjing tjong!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback