Djungelvrååål

Blev en lång lång promenad idag med flickorna. Solen lyste med sin närvaro för en gångskull och vårkänslorna fladdrade runt i hela magen. Hundarna var sjukt dryga mest hela promenaden. leona endast i början tills hon hade samlat sig men Freja ensivades om att dra dra dra dra hela jäkla vägen. Hörde inget och ville inte heller höra. Så är hon ibland. Bara att försöka bita ihop, förbaskat svårt att vinna över en envis schäfer ska jag bara tala om! huhuhu.. Nåväl, vi tog oss hem utan vurpor och jag fick höra av en man som vi mötte att jag hade två otroligt vackra hundar. leona var finast för hon var så lik hans hoffe han hade en gång, Freja var häftigast för hon var lakrits svart och renrasig schäfer ändå! hahah det finns människor som får en att le och det tackar jag för :)
 
Nu ska jag rensa bort lite Jul här hemma och sen boa ner mig i soffan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback