happy face!

Var in till nya jobbet idag och skrev på en jäkla massa papper.. det börjar närma sig. Jag mjukstartar nu i Januari och går på mitt riktiga schema i Februari sedan! Underbart! så himla taggad och mina nya kollegor verkar super trevliga :)
Ikväll blir det mys med familjen Andersson. Fin middag i stan och bowling på kvällen. Vädret är på topp idag, blå himmel och solsken så jag ska åka upp till crossbanan och leka med hundarna.. framförallt träna med min bångstyriga schäfer. Shit hon är i sitt esse nu. Lyder endast sig själv och hör inte på någon annan. geh.. jäkla tonårsfasoner!!
Imorgon blir det maraton jobb. Först 7-16 hem och sova och sen iväg på jobb 21-07 tur jag jobbar med härliga människor så jag inte segar till! Hundarna från noll tid av mig men desto mer tid med husse!
 
Mailade Dogaccess idag och klagade på bollarna jag och Hanna köpte där. Dom kallade dom "outstanding" eftersom snöret inte kunde gå av.. kommer hem och hinner använda bolljäveln två gånger sen är snöret av, och min hund vet inte ens hur man kampar!!! Ni kan ju gissa hur det mailet såg ut ;) haha
 
Kommentarer
Hanna säger:

Oj vad bra att du mailde dom! Min hund kan visserligen kampa, men det lät ju som att de skulle hålla även för det... Har du fått svar?

2013-01-05 | 20:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback