Innan solens strålar

Kommer faktiskt inte riktigt ihåg när jag gick upp innan solen senast. Möjligt att det var i Lördags :/ sjukt sorgligt men jag har fruktansvärt svårt att gå upp när det är mörkt. Sen har jag inte direkt någon anledning när jag är ledig att gå upp så tidigt.
Men idag lyckades jag kliva över sängkanten strax innan 07 och strax efter var jag och flickorna ute i det vita snötäckta österby. Kan inte riktigt bestämma mig om jag vill ha snö eller inte. Om det är snö kan jag åka på mina nya skidor, gå mysiga promenader och dricka varm oboy när som helst, hur som helst. Är det grönt ute kan vi spåra massor och ja.. det är väl det enda som är bra med det gröna.. och att sommaren är närmare. Jag har inte spårat en enda gång i vinter.. har inte haft någon motivation så det har endast blivit fokus på lydnaden, som faktiskt börjar gå ganska bra. Sjukt tävlings sugen, men vi har en bit kvar. Med Leona är det också en bit kvar innan vi är tävlingsklara men jag får väl köra igång henne på riktigt nu igen så hon blir redo för 2013! 
Kan vara roligt för henne att ha lite mål detta året också :)
 
Snart ska jag och Freja åka in till stan för att promenera bland folket så jag får en trött schäfer sen!
 
Kommentarer
Hanna säger:

Leona vill ut och tävla med Hija :)

2013-01-10 | 11:44:33
Pernilla säger:

Själv funderar jag på när jag vaknade till solens strålar sist? Var ett tag sedan...
Förstår dock att det är tufft att inte ha ett jobb, men det är nära nu och du är bäst som fick det ;)

2013-01-11 | 22:32:24
Bloggadress: http://www.xpernillax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback