morgondagens bekymmer blir lätt dagens bekymmer.. om man kommer på dom i tid.

Imorgon är dagen då jag ska påbörja mitt nya jobb. Sjukt nervös. Kommer dom gilla mig? Kommer jag trvas?.. många tankar far genom huvudet och jag inser först igår att jag glömt fixa en massa papper dit och nästan ännu värre.. jag har inga skor att ha på mig där! Jag är en sån där praktisk tjej. Kängor eller högklackat.. det är det enda i skoväg jag har och jag tror inte att något av det är speciellt poppulärt! Gah.. får försöka hitta ett par bra-att-jobba-i-skor.
 
Igår kom jag hem efter ett besök hos min storasyster. Jätte mysigt, och jag gillar verkligen hennes lägenhet! Fräsch och öppen planlösning :) Dock trivs jag inte alls i Södertälje, har en sjukt olustig känsla i magen när jag går där när det är mörkt. Hundarna lekte nästan hela tiden. Hennes lilla plutt har redan blivit 5månader och vardagslydnaden var bättre än Frejas :P Jätte trevlig hund var det!
Idag blir det att förbereda sig för morgondagen. Ge hundarna det dom vill ha och lägenheten en rejäl omgång.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback