Man är så lycklig som man gör sig.

Lördagen bjöd på ute kväll med Linda och hennes tjejer. En riktig tjejkväll.. vet inte hur längesen det var när jag var ut med bara tjejer. Hade en riktigt härlig utekväll! Dagen efter bestämde jag mig för att inte låtsas om bakfyllan och tog tag i dagen.. först klockan 13 visserligen :-P Åkte med mannen till Gävle för lite shopping och uteserveringskäk! hur mysigt som hellst!!



Mycket tankar om framtiden och nutid passerar i mitt huvud. Vad händer sen egentligen. Jag önskar inget hellre än att någon kommer med ett silverfat serverat med en trevligt jobb och gärna ett hus. Men hur mycket jag än fantiserar om silverfatet så kommer det inte. Det blir så bra som man gör det. Och när tankarna kommer ikapp mig.. ja, då känner jag mig väldigt liten på jorden igen. Men det är bara jag som har möjlighetet att förändra mitt liv. Och visst är det ganska läckert att det faktiskt är så!
Nu ska jag ta med mig min håriga tvååring in till stan för en promenad. Njuta av solen och sen blir det träning med finaste Hanna. För att sen avsluta kvällen med kursavslutning i både mix och allmänlydnadkursen. Bra dag helt enkelt!!


Kommentarer
Hanna säger:

Tack för idag! :)

2013-07-01 | 22:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback