Att köra skiten ur en schäfer!

Igår mötte jag upp Jenni vid crossbanan för spårläggande. Trotts att jag är sjukt virrig i skogen och återigen korsar mitt eget spår.. två!! gånger så jobbade hon på riktigt fint. Apporterna blir roligare och roligare vilket är en fröjd!
vidare mot herrgården för att låta Leona och Jennis Draken bada för att sen köra ett appellspår med Freja och avsluta med svängar i linföringen.. hon gick så jäkla bra!!! det känns som att det börjar ta sig.. om jag bara kan sluta med att vara tjatig och otydlig så blir det nog bra :-)






Sen blev det en lång och svettig promenad med båda hundarna och Tina med sin fina Nitrox. Dagen avslutades med kurs i allmänlydnad, deltagarna har blivit så himla bra!!! jätte stolt över dom :-)
Kommentarer
Hanna säger:

Härligt härligt! Vad roligt att hon börjar få upp större intresse för pinnarna!! :)

2013-06-26 | 08:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback