i provhytten.

Ni vet den där känslan när verkligen ingenting passar, när inget sitter bra och man bara ser ut som en elefant i precis allt man tar på sig.. jag vet precis hur det känns.
Idag var en sån dag, som jag lyckades vända på och kom hem med snygga sköna kläder.
 
Går in på Cubus och står bland rader av underkläder. Att testa Bh är fasen inte kul. Man vill köpa dom och prova hemma men varje gång jag gjort det har jag glömt bort att lämna tillbaka dom och mina fingrar räcker inte till för att räkna de bharna som jag köpt på det sättet och aldrig använt. Testar två stycken och de sitter allt annat än bra. De lyfter upp det som ska gömmas och gömmer det som ska lyftas upp.. skit bh! Bestämmer mig för att gå in på twillfit och en gång för alla köpa en bh som verkligen är snygg OCH skön. Fick sjukt bra med hjälp av kvinnan i butiken, testade massor av bhar och alla var så himla sköna att jag kunnat ta allihop. LYCKA! 2st fick följa med hem och jag blev så himla glad.. efter det motionerade jag kontokortet rejält! Sjukt nöjd med alla dagens inköp. Stor handlingen på Willys var dock inte så planerad som den borde varit.. men lite mat fick jag med mig ;)
 
Nu är det jag och flickorna hela helgen. En riktigt tjej helg ska vi ha.. och vilka ska få sova i sängen?? :D
Kommentarer
Pernilla säger:

Känner igen känslan som du beskriver...Den värsta av dem alla

2013-03-03 | 14:44:17
Bloggadress: http://www.xpernillax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback