Måndag.

De övriga i styrelsen tog min idé väldigt bra, känns som om de är lika taggade som jag själv på att ha en heldag för hela familjen ute på klubben. Datumbokade och den 21April slår vi upp dörrarna för ett Öppethus! Vet ni några som vill sponsra oss till denna dagen så hör gärna av er!!
 
Idag blir det möte med banken för min del. Annars är det väldigt lugnt här hemma.. tog en promenad innan frukost med flickorna idag.. Sen blir det en sväng på-torget-träning med Freja innan mötet!
Avslappnad bra dag idag.. försöker ladda upp för 5dagars jobb. Känner mig inte så jätte taggad men det är bara att bita ihop och köra. Vad gör ni idag?
 
 
Kommentarer
Hanna säger:

Hur gick de på banken?? Svea och jag kommer den 21!! Jag har jobbat heeela dagen och du gav mig just dåligt samvete för att min hund haft en TRÅÅÅK dag...

2013-03-18 | 22:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback