En Fredag.

Tänkte börja dagen med ett pass i bassängen, packade väskan och försökte peppa mig själv.. självklart var det stängt.. aja bara hoppas att motivationen finns nästa vecka så jag kan ta ett pass då i stället.

Ändrade planer alltså, skogen med Leona och medan spåret låg till fick hon en timmes lös promenad för att springa av sig några kilon. Spåret gick som vanligt riktigt bra.. sjukt taggad och nu vågade jag mig på att bromsa henne rejält och vänta ut dom gånger hon höjde huvudet från marken. Tidigare har hon blivit väldigt störd av det och trott att jag ska visa henne vägen. Duktiga tjejen <3




Freja fick en promenad och ett spår hon också. Alla föremål hittade. Hon tar alla riktigt fint, förutom om det ligger pinnar i spåret. Dom skiter hon i.. tänk. tänk. tänk.


uppdatering om Leona: Hon kissade inne i morse :-( Förstår verkligen ingenting. Fortfarande ingen feber. Stressen tror jag beror på att hon är kissenödig flera gånger.. Får vänta till efter helgen och se vad veterinären säger.. Hon både dricker och kissar mycket. Ingen feber så troligen inte livmodern, det lutar mer av diabetes. Men i våras när hon kissade inne hos pappa så hittade inte veterinären någonting :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback