Träning

Idag är min största uppgift att hitta ett tränings gäng inte allt för långt bort som inte bangar på dåligt väder, tidiga mornar, sena kvällar eller att hundarna löper. Sjukt trött på alla bortförklaringar som finns. Trasiga bilar, trötta hundar eller annat trams.

Nu är det dags att leta upp det seriösa hund gänget. Som vill komma någonstans med sina hundar som hänger med, ställer upp, som man kan bolla idéer med och växa till sig lite med.

Jag vill så gärna träna hund hela dagarna när jag är ledig, resten av dagarna när jag jobbat och gärna lite till. Men det börjar bli riktigt tråkigt att göra det själv. Det är svårt att bolla idéer, ge kritik, tips, råd, uppmuntran till sig själv.

Var håller alla seriösa människor hus?!



Kommentarer
Hanna säger:

Du bor för långt boooort

2013-11-11 | 15:36:03
Jenni säger:

Är det nåt fel på mig då???

2013-11-11 | 17:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback