oktobermånad.

Det går bara uppåt nu. Det ena bra efter det andra. Det jag känner nu är en stor portion av lycka, och en bra bit kärlek.

Nytt jobb startades. Huset vi så länge drömt om köptes. Tävla med Lilltjejen blev av. Och nu levereras en bil hem till mig ikväll.

Jag känner mig så lyckligt lottad! Låt det få vara så här ett tag nu, så man hinner njuta. Njuta av det man har och av dom man har runt sig. På fredag bär det av till Skövde. Till min fina familj. Då ska jag pussa sönder min lillasyster och mamma ska få en rejäl björnkram <3 Längtan är stor!!!

Kommentarer
Pernilla säger:

Du är värd allt det där! <3

2013-10-16 | 19:58:32
Bloggadress: http://www.hedeforsenssippi.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback