träning med Jenni!

Tränade med Jenni idag på fm och som vanligt får jag sån himla träningslust och inspiration efter att ha träffat och sett Jenni träna. Hon är ett riktigt bra bollplank och vet precis hur jag och min hund fungerar.

Vi gick igenom lydnads 1an med tummen i ögat på lilla schäfern som var spattigare än vanligt. Kollade in när Jenni jobbade med draken och nu kan jag inte Berga mig!!!! Jag vill träna mer mer mer.. schäfern ska få vila lite sen kör vi ett pass till idag <3













Rejäl störning i spåret för draken när en grabb bestämmer sig för att sparka boll överallt. Draken tyckte det var lite frustrerande men spårade på väldigt fint ändå!! :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback