update!

Blev några dagar på kenneln i början av veckan. Träning av min svarta sate stod på schemat och tydligen ska lär bli mer konsekvent... var har jag hört det innan?! ;-) Det gick iaf bra. Körde henne riktigt hårt och pressade henne ut i det sista. Min svarta var överlycklig när bilen började rulla hemåt och hon fick sig en dag vila! haha.. Hon går så jäkla bra på lydnaden att om hon inte varit min så skulle jag snott henne! Kennel mamman var stolt över att se den sidan av Freja. Sen att jag är så mesig och tjatar.. ja, det var visst mindre bra ;-) Nu vet vi iaf hur vi ska gå vidare i träningen för att utvecklas med varandra! Trevliga dagar fullspäckade med hund hund hund.

Nya jobbet har dragit igång och det känns riktigt bra! Skönt att vara tillbaka i företaget igen men också skönt med nytt ställe! spännande!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback