höst-sommar-höst

Vaknar upp till en kylig morgon nästan varje dag nu men blir ändå chockad att det ändå är 8grader och jag tycker det är ruggigt kallt. Hur ska jag klara mig i vinter är då frågan när gradantalet kryper ner till -20 !!
Klär på mig mjukisar och munktröja, på med jackan och upp på cykeln för att leta reda på sjön i skogen som några pratar om här. Den som nästan ingen vet om. Freja springer på fint vid sidan när kopplet var på och sen kopplade jag lös och hon sprang som en jäkla kanonkula. Herre!!! Efter en väldigt skakig cykeltur på min gamla skuta så fann vi sjön.. hur mysigt som helst. Stannade där en stund, Freja fick svalka sig och sen iväg hemmåt på cykeln igen. Svettig som en gris när jag väl kom hem och hunden kan med att ställa frågan.. "Och nu då morsan? Vad ska vi göra nu?"
 
Hennes blick gör det dock väldigt svårt att bli sur på henne. Kul att hon har orken, men jag måste käka lunch och duscha sen får vi träna skallen..
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback