jag hatar att skriva rubriker på varenda inlägg!

Våren är på ingång med sin värmande sol och grusiga underlag. Vilken underbar energi man får så fort solen tittar fram. Vill vara ute hela dagarna och bara njuta.

I helgen var det dags för årets första kurs. Koppel och följsamhet blev det och Freja var galet taggad efter en tråkig matte-jobbar-varje-dag vecka. Trotts en spattig Schäferflicka så gjorde hon mig enormt stolt. Hon lade sig vid flertalet gånger ner för att avslappnat och fint,vila. Mitt bland nya hundar i olika storlekar, raser och kön så kan hon alltså tänka sig att vila! Underbart! Hon imponerade på matte denna helgen med att vara lugn och samlad och samtidigt i gasen så fort jag bjöd upp till det. Den lilla envetna Schäfern kanske börjar växa upp?!

Nu är det återigen en jobb vecka framför oss, men med 3 kvällspass hinner vi med solen lite också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback