kalender drama!

Hundaktiviteter fyller upp hela kalendern för hela året. Flera helger och endel veckor är uppbokade. Jag är taggad till tusen och hoppas mina tjejer är det också.. däremot kommer inte chefen bli så glad att jag byter varenda helg en tid nu framöver.. men jag jobbar ju mina timmar som jag ska så helt ledsen på mig borde han inte bli!! Nu hoppas jag bara att resterande datum hamnar när jag är ledig från jobb.. blir lite jobbig känsla att ringa in någon annan och byta hit och dit. Men jag är så lycklig nu!!!!!! Är så taggad och längtar till alla tillfällen så mycket!

I helgen ska jag och Freja på koppel och följsamhets kurs, ska bli riktigt kul att träna bland nya hundar och instruktörer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback