semestervecka 1

Första semester veckan är avklarad och den var självklart fullspäckad. Bröllop på lördagen då en kär gammal klasskompis gifte sig med kärleken i hans liv. Så underbart att få delta på deras dag, och träffa en massa klasskompisar från gymnasiet. Tiden går fort och ena dagen känner jag mig inte alls gammal medan andra dagar så märker jag att jag nu är vuxen, när alla vänner skaffar barn och gifter sig.

Freja gjorde ett klockrent Mt med 488poäng på söndagen och med en godkänd exteriör fick hon titeln korad. Jag är så nöjd med min fina schäfer flicka som mognat mycket den senaste tiden!

Några dagar spenderades hos mamma och lillasyster, träffade lite släktingar och gamla bekantskaper. Sen bar det av på kennelläger med Freja. 5 underbara dagar i hundens tecken, massvis med träning, skratt och vin så klart ;)





Borta kan va hur bra som helst men hemma är alltid bäst. Nu måste vi läggq på ett kol med träningen för om tre veckor är det dags för lydnadsprovet med patrullgänget!!!! Framförgåendet är det vi tragglar med, svårt att få det bra. Men med all pepp från träningen så tror jag vi är på god väg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback