Detta är rätt väg för oss.

Det händer så mycket i mitt liv att jag inte hinner med bloggen alls. Ber om ursäkt för det men dom flesta som läser vet vad som händer i mitt liv.

HUND. Jag älskar mitt liv just nu. Fyllt till bredden av bägaren med hundaktiviteter. Det är då jag mår som bäst. Förra helgen var jag i Märsta och utbildade mig till testledare för bph. Hur kul som helst. Träffade nya bekantskaper och tränade hund från morgon till kväll. Tjejerna var hemma med husse och hade en riktig fiesta helg, gissa om dom var glada när jag kom hem ;) Igår var första träningstillfället med patrullhunds gänget! Freja var väldigt trevlig att ha med sig men kunde verkligen inte spåra :( Första spåret på riktigt länge som gick skit faktiskt. Men men.. påt igen bara!

Idag tog vi en rejäl morgonpromenad på ny väg. Härligt soligt väder och fick till en bra platsliggning.



Nu har vi vilat upp oss och ska ge oss ut för att träna lydnad :)

Ha det gott!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback