kurshelg 2

i helgen var jag och Freja iväg på Kurshelg nummer två med patrullgänget. Härliga människor med blandad kunskap är vi i gänget och olika hundar, Trotts det så sköter sig alla hundar och människor någorlunda Bra!

Jag är så otroligt stolt över min fina Freja som för set första beter sig riktigt trevligt mellan övningarna bland de andra hundarna. Men i träningen finns det inte ord som kan beskriva hur duktig hon är!!!

Igår genomförde hon platsliggning 5minrd fyra skott. Först i grupp och sen själv och glädjen som fyllde min kropp när hon klarade det är helt fantastisk!!! Det är så himla kul att se hur hon utvecklas i sig själv och med mig. Förutom platsliggning blev det bas träning, spår, och ljud patrullering.

Jag älskar denna hunden och allt som hon lär mig!!!






Borta kan va hur bra som helst men hemma är alltid bäst!! Krypa ner i sin egen säng med min fina man och att få mysa med gammel hönan är pricken över iet.
Nu är det lite jobb, hus bestyr och hundträning i veckan sen packar jag och Freja bilen igen för upptäcksfärd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback