vett och etikett

Jag fortsätter att chockas över hur folk beter sig mot varandra. Taskiga kommentarer hit och dit, jag förstår inte vad man vinner på det.

Är det för att dom vill vara så himla bra, häftiga, coola eller vart vill dom komma? Vad vinner dessa människor på att säga så otroligt elaka saker till människor? Jag kan inte sluta ta åt mig. Jag undrar fortfarande vad som har hänt.. vi var så bra vänner och nu.. nä sånna vänner vill jag verkligen inte ha. Folk som snackar skit om varandra och trampar ner människor är inga jag vill umgås med man förlorar mer på att bete sig så än vad man vinner. Jag lägger hellre tid på folk som blir glada åt andras framgångar och inte känner att hela livet är en tävling.
Jag är inte så chockad egentligen, det är väl dit världen är påväg. Att hacka och trycka ner människor hej vilt för egen vinning. Jag kommer aldrig i hela mitt liv sjunka så lågt och bli en sån människa, jag lägger hellre den energin på dom jag vill tycka om. Så nu säger jag Hejdå till dig för evigt. Du är inte värld att ha mig i ditt liv.
Kommentarer
Jenni säger:

Nej men, vad nu då???

2014-10-29 | 22:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback